• English
  • Ελληνικά

Like Us on FacebookFollow Us on TwitterFind us on Google+Link with us on LinkedInWatch us on YouTubeWatch us on VimeoFind us on Instagram

Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής - ΕλλΕΕΔΑΑ

2011 Τόμος: 8 Τεύχος: 1

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΨΥΧΗΣ: 8(1)

Διοίκηση Αθλητισμού & Αναψυχής  Έτος: 2011 Τόμος: 8 Τεύχος: 1

Συγγραφείς: Πρόλογος Διευθυντού Έκδοσης
Σελίδες: 1-2

Περίληψη:
Αγαπητοί συνάδελφοι, η συντακτική επιτροπή του περιοδικού σας εύχεται τις καλύτερες ακαδημαϊκές ευχές για το έτος 2011, ενώ υπόσχεται να προσπαθήσει σε ενέργειες που θα αναβαθμίσουν περαιτέρω την ύλη και την εμφάνιση του περιοδικού. Προς αυτή την κατεύθυνση η διεύθυνση του περιοδικού αποβλέπει στην αύξηση του ενδιαφέροντος για δημοσίευση άρθρων που προέρχονται άμεσα από ερευνητικές εργασίες που υλοποιούνται από συναδέλφους, διδάσκοντες και φοιτητές στα πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα κυρίως της χώρας μας, ενώ έχουν ως ερευνητική θεματολογία τη διοίκηση και το μάρκετινγκ των οργανισμών αθλητισμού και αναψυχής.



Μέτρηση της Ποιότητας Υπηρεσιών ενός Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών και Διερεύνηση της Σχέσης της με την Καταναλωτική Ανάμειξη

Διοίκηση Αθλητισμού & Αναψυχής    Έτος: 2011 Τόμος: 8 Τεύχος: 1

Συγγραφείς: Παναγιώτα Μπαλάσκα, Στέλλα Δούκα, Σ., Κωνσταντίνος Αλεξανδρής, Tσιφτελίδου Σ.
Σελίδες: 2-38

Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών αναφορικά των φεστιβάλ παραδοσιακών χορών στη Ελλάδα και η διερεύνηση της δυνατότητας των διαστάσεων της νέας κλίμακας της ποιότητας υπηρεσιών, να προβλέψουν την καταναλωτική ανάμειξη των θεατών. Στην έρευνα συμμετείχαν 153 άτομα που συμμετείχαν σε φεστιβάλ παραδοσιακών χορών που διεξήχθη στην πόλη της Κατερίνης, ενώ συμπλήρωσαν αναφορικά της μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών μια νέα κλίμακα 30 θεμάτων η οποία προέκυψε από επιλογή θεμάτων των κλιμάκων Alexandris και συνεργατών ( 2004b) και Shonk και Chelladurai (2008). Αναφορικά της αξιολόγησης της ανάμειξης χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα των 3 διαστάσεων των Kyle, και συνεργατών (2004). Τα αποτελέσματα της έρευνας υποστήριξαν, ότι μετά την εφαρμογή παραγοντικής ανάλυσης στα νέα 30 θέματα που αναφέρονται στην ποιότητα των υπηρεσιών, την ύπαρξη πέντε διαστάσεων (Εγκαταστάσεις, Πρόγραμμα, Κόστος, Προσδοκώμενα Αποτελέσματα και Προσβασιμότητα). Η εφαρμογή της μεθόδου της ανάλυσης παλινδρόμησης απέδειξε ότι οι τρεις διαστάσεις της Ανάμειξης προβλέπονται σε σημαντικό βαθμό (p<.01) από τις νέες διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών. Οι πρακτικές εφαρμογές των ανωτέρω αποτελεσμάτων συζητούνται εκτενώς.


Σύγκρουση ρόλων, Ασάφεια ρόλων και Επαγγελματική Ικανοποίηση – Ανασκόπηση Βιβλιογραφίας

Διοίκηση Αθλητισμού & Αναψυχής  Έτος: 2011 Τόμος: 8 Τεύχος: 1

Συγγραφείς: Παναγιώτης Αργυράκης & Σωκράτης Καλουψής
Σελίδες: 13-22

Περίληψη:
Η επαγγελματική ικανοποίηση κατέχει εξέχουσα θέση στον τομέα της οργανωσιακής ψυχολογίας, καθώς τα τελευταία χρόνια και σύμφωνα με τους Cranny, και συνεργάτες (1992) αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας σε πάνω από 5000 δημοσιευμένα άρθρα ή διατριβές. Ο βαθμός της επαγγελματικής ικανοποίησης των εργαζόμενων, εκτός της σημαντικής συσχέτισης που παρουσιάζει με διάφορες συμπεριφορές στο χώρο της εργασίας, έχει αξιόλογες επιπτώσεις ακόμη και στην ανθρώπινη υγεία (διανοητική ή/και σωματική) ως και την οικογενειακή ζωή των εργαζόμενων. Η επαγγελματική ικανοποίηση επηρεάζεται από ποικίλους οργανωσιακούς παράγοντες ενώ πολλοί συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η σύγκρουση των ρόλων και η ασάφεια των ρόλων αφορούν στους παράγοντες που αποτελούν τα κυριότερα συστατικά του στρες των ρόλων και οι οποίοι έχουν τελικά αρνητική συσχέτιση με την επαγγελματική ικανοποίηση.


Εφαρμογή της Θεωρίας «Διαχείρισης Έργων» σε Υπαίθριες Δραστηριότητες Κινητικής Αναψυχής

Διοίκηση Αθλητισμού & Αναψυχής  Έτος: 2011 Τόμος: 8 Τεύχος: 1

Συγγραφείς: Ιωάννης Αυθίνος
Σελίδες: 23-33

Περίληψη:
ΤΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μεταφέρει τη βασική τεχνογνωσία διαχείρισης έργων στο χώρο της παροχής υπηρεσιών κινητικής αναψυχής. Τα επιλεγμένα μέσα διαχείρισης που αξιοποιούνται για τη συγκεκριμένη εφαρμογή ήταν: διερεύνηση της «εφικτότητας» του έργου, σύνταξη του «χάρτη του έργου», «δομημένη ανάλυση εργασιών», «χρονοδιάγραμμα υλοποίησης», «μέθοδοι προσαρμογής χρόνου υλοποίησης», «σύνταξη προϋπολογισμού», «διαγράμματα ροής εργασιών», «προδιαγραφές (πολιτικές και διαδικασίες)», «παραδοτέα (ολοκληρωμένα τμήματα εργασίας)», «εργαλεία ελέγχου και αξιολόγησης της πορείας υλοποίησης ενός έργου», «διαχείριση κινδύνου», «αξιολόγηση και αποτύπωση - κεφαλαιοποίηση της εμπειρίας που παράχθηκε σε γνώση». Η ανωτέρω διαδικασία διαχείρισης στηριγμένη σε αντίστοιχα εργαλεία μάνατζμεντ εξέτασε ενδελεχώς την εφαρμογή της δραστηριότητας του ‘ράφτινγκ’ στην ελληνική αγορά υπαίθριας αναψυχής.


Διερεύνηση της Ποιότητα των Υπηρεσιών στην Πανεπιστημιακή Κατασκήνωση του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Διοίκηση Αθλητισμού & Αναψυχής  Έτος: 2011 Τόμος: 8 Τεύχος: 1

Συγγραφείς: Ευαγγελία Ιωαννίδου, Παναγιώτα Πολατίδου, Παναγιώτα Μπαλάσκα, & Κωνσταντίνος Αλεξανδρής
Σελίδες: 34-44

Περίληψη:
ΗΣκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών οι οποίες προσφέρθηκαν στο κατασκηνωτικό κέντρο «Ποσείδι Χαλκιδικής» του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η διερεύνηση για διαφοροποίηση της αντίληψης των κατασκηνωτών για την ποιότητα λόγω διαφορετικών δημογραφικών χαρακτηριστικών και η εύρεση πιθανής συνεισφοράς των παραγόντων της ποιότητας στην πρόβλεψη επανάληψης συμμετοχής των κατασκηνωτών. Στην έρευνα η οποία έγινε το καλοκαίρι του 2009, έλαβαν μέρος 449 κατασκηνωτές (49.9% άνδρες και 50.1% γυναίκες). Για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα των Alexandris et al (2004). Τα αποτελέσματα της έρευνας: α)ανέδειξαν ως σημαντικότερους παράγοντες ποιότητας, το αντιλαμβανόμενο αποτέλεσμα (ΜΟ=4.35), την ανταπόκριση (ΜΟ=3.20), το χειροπιαστό στοιχείο (ΜΟ=3.79), την αξιοπιστία (ΜΟ=3.82) και το προσωπικό (ΜΟ=3.59), β)διαπίστωσαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στους παράγοντες της ποιότητας μεταξύ των διαφορετικών ηλικιακών ομάδων (η ηλικιακή ομάδα 18 ως 29 ετών παρουσίασε τις χαμηλότερες τιμές), της διαφορετικής επαγγελματικής κατάστασης, της διαφορετικής οικονομικής κατάστασης, της διαφορετικής οικογενειακής κατάστασης (οι άγαμοι κατασκηνωτές σημείωσαν χαμηλότερες τιμές στους περισσότερους παράγοντες), τέλος γ) η πρόθεση επανάληψης συμμετοχής προβλέφθηκε επιτυχώς μόνο από τον παράγοντα της ποιότητας ‘αντιλαμβανόμενο αποτέλεσμα’ (β=.50, t=10.18, p<.001). Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν τη σημαντικότητα της διερεύνηση της ποιότητας των υπηρεσιών στην Πανεπιστημιακή κατασκήνωση του Α.Π.Θ, έχοντας την τάση να ενισχύσουν κάθε προσπάθεια του φορέα διαχείρισης, ώστε να διατηρήσει υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και ανταπόκριση στις προσδοκίες των κατασκηνωτών.


Επόμενο Συνέδριο

24-26 Νοεμβρίου 2017
Αλεξανδρούπολη, Ελλάδα

Σχετικά με εμάς

Η Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Διοίκησης Αθλητισμού & Αναψυχής (Ελλ.Ε.Ε.Δ.Α.Α.) είναι ένα επιστημονικό σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

 

Βρείτε μας στα κοινωνικά δίκτυα:

Like Us on Facebook  Follow Us on Twitter  Find us on Google+  Link with us on LinkedIn  Watch us on YouTube  Watch us on Vimeo  Find us on Instagram

Επικοινωνία

Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής - ΕλλΕΕΔΑΑ