Η παρούσα εργασία διερεύνησε τις απόψεις Ελλήνων φοιτητών/φοιτητριών έναντι των φιλικών στο Περιβάλλον υπηρεσιών που παρέχουν αθλητικά κέντρα. Συγκεκριμένα διερευνήθηκαν οι πιθανές διαφορές λόγω διαφορετικού φύλου και λόγω συμμετοχής ή μη συμμετοχής των φοιτητών σε δράσεις άσκησης. Δείγμα αποτέλεσαν 300 φοιτητές (34,3% άνδρες και 65,7% γυναίκες) οι οποίοι συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο με τις ακόλουθες κλίμακες: «Συμμόρφωση Αθλητικών Κέντρων με Φιλικές στο Περιβάλλον Υπηρεσίες», «Φιλική στο Περιβάλλον Πολιτική στην Ελλάδα», «Προδιάθεση Υιοθέτησης Συνηθειών Φιλικών στο Περιβάλλον» (Kouthouris & Kontogianni, 2013) και της κλίμακας «Προφορική Επικοινωνία» (Zeithaml και συν. 1996). Τα αποτελέσματα της ανάλυσης t-test μεταξύ φοιτητών διαφορετικού φύλου υποστήριξαν την ύπαρξη στατιστικά σημαντικών διαφορών σε όλες τις κλίμακες (p<.01) με τις φοιτήτριες να σημειώνουν τιμές υψηλότερες των φοιτητών. Επίσης στατιστικά σημαντικές διαφορές σημειώθηκαν στην ανεξάρτητη μεταβλητή «συμμετοχή ή μη συμμετοχή σε δράσεις άσκησης» στις κλίμακες «προδιάθεση υιοθέτησης συνηθειών φιλικών στο περιβάλλον» και «προφορικής επικοινωνίας» (p<0.1) όπου οι φοιτητές που αθλούνται σημείωσαν υψηλότερες τιμές αντίστοιχα από τους φοιτητές που δε συμμετέχουν σε δράσεις άσκησης. Τα αποτελέσματα υποστηρίζουν ότι οι φοιτήτριες και συνολικά οι φοιτητές/τριες που αθλούνται εκδηλώνουν υψηλότερη πρόθεση για επιλογή αθλητικών κέντρων που παρέχουν ή σκοπεύουν να παρέχουν στο μέλλον φιλικές στο περιβάλλον υπηρεσίες.
πράσινο μάρκετινγκ, πράσινος καταναλωτής, αθλητισμός, αναψυχή