Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην ποιότητα μιας αθλητικής διοργάνωσης και στην αποτελεσματικότητα της χορηγίας, όπως ορίζεται από τη στάση προς το χορηγό, την πρόθεση για αγορά προϊόντων του χορηγού και τη θετική ανεπίσημη επικοινωνία (WOM). Τα δεδομένα της έρευνας συγκεντρώθηκαν από θεατές μιας διοργάνωση kick boxing, που έλαβε χώρα στη Θεσσαλονίκη. Για τη μέτρηση της ποιότητας χρησιμοποιήθηκε τροποποιημένο το ερωτηματολόγιο των Shonk & Chelladurai (2008), με τις τέσσερις διαστάσεις (Ποιότητα Αγώνων, Ποιότητα Διοργάνωσης, Ποιότητα Προσβασιμότητας, Ποιότητα Εγκαταστάσεων), ενώ για τη μέτρηση των στάσεων προς τη χορηγία χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Alexandris, et al. (2005). Τα αποτελέσματα έδειξαν στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις και των τεσσάρων διαστάσεων της ποιότητας με όλες τις μεταβλητές αξιολόγησης της χορηγίας (στάσεις, πρόθεση, ανεπίσημη επικοινωνία), πράγμα το οποίο καταδεικνύει τη σημασία ανάπτυξης ποιοτικών διοργανώσεων, στην προσπάθεια των διοργανωτών να προσελκύσουν χορηγούς.
Αθλητική χορηγία, ποιότητα αθλητικής διοργάνωσης, αποτελεσματικότητα χορηγίας