Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση της στάσης των φιλάθλων προς τον χορηγό δικαιωμάτων ονομασίας αθλητικών εγκαταστάσεων. Οι συμμετέχοντες της έρευνας ήταν 511 θεατές επαγγελματικών αγώνων ποδοσφαίρου και μπάσκετ σε αθλητικές εγκαταστάσεις της Αττικής. Tο ερωτηματολόγιο των Chen και Zhang (2012) χρησιμοποιήθηκε για τη μέτρηση της πλειονότητας των παραγόντων που μελετήθηκαν. Για την αποτίμηση των αποτελεσμάτων της απόφασης για αποδοχή ή όχι της χορηγίας, υιοθετήθηκε η προσέγγιση των Kyle et al. (2003), τροποποιημένη στο πλαίσιο της χορηγίας δικαιωμάτων ονομασίας (Anestos et al., 2016). Από τις γραμμικές αναλύσεις παλινδρόμησης που διενεργήθηκαν, διαπιστώθηκε ότι οι αντιλήψεις για τη χορηγία, η αποτίμηση αποφάσεων αποδοχής της χορηγίας, και η στάση απέναντι στην εμπορευματοποίηση (έχοντας αρνητική συσχέτιση) επηρέασαν σημαντικά και πρόβλεψαν τη στάση προς τον χορηγό. Αντίθετα με τις ερευνητικές υποθέσεις, η ταύτιση με την ομάδα δεν πρόβλεψε τη στάση προς τον χορηγό, ενώ η ταύτιση με το γήπεδο την επηρέασε σημαντικά, αλλά όχι αρνητικά.
Αθλητική Χορηγία, Δικαιώματα Ονομασίας, Αθλητικές Εγκαταστάσεις, Αντιλήψεις, Στάσεις