Ο ισχυρός ανταγωνισμός στην αθλητική τουριστική βιομηχανία έχει οδηγήσει τα στελέχη να αναζητήσουν νέους τρόπους για να διαφοροποιήσουν την εικόνα της επωνυμίας τους και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για το λόγο αυτό, η μελέτη των σχέσεων μεταξύ της υπεραξίας , της αντιλαμβανόμενης αξίας της ικανοποίησης και μπορεί να οδηγήσει τα στελέχη των ξενοδοχείων να δημιουργήσουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ της υπεραξίας της επωνυμίας, της αντιλαμβανομένης αξίας και της ικανοποίησης των πελατών των κέντρων θαλασσοθεραπείας, ευεξίας και άσκησης ξενοδοχείων. Το δείγμα της έρευνας περιλάμβανε 544 (N = 544) συμμετέχοντες που επισκέφθηκαν πρόσφατα ένα ξενοδοχείο που διέθετε κέντρο θαλασσοθεραπείας, ευεξίας και άσκησης και έκαναν χρήση αυτών των δραστηριοτήτων. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης του δομικού μοντέλου εξισώσεων (SEM) έδειξαν ότι δύο διαστάσεις της υπεραξίας της επωνυμίας (αντιλαμβανόμενη ποιότητα και συνειρμοί της επωνυμίας) είχαν στατιστικά σημαντική επίδραση στην ικανοποίηση και μια διάσταση (αντιλαμβανόμενη ποιότητα) είχε στατιστικά σημαντική επίδραση στην αντιλαμβανόμενη αξία. Στατιστικά σημαντική επιρροή διαπιστώθηκε επίσης μεταξύ της ικανοποίησης και της αντιλαμβανόμενης αξίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές.
Υπεραξίας της επωνυμίας, αθλητικός τουρισμός, κέντρα θαλασσοθεραπείας, ευεξίας και άσκησης, ικανοποίηση, αντιλαμβανόμενη αξία, ξενοδοχεία