Σχέσεις μεταξύ Υπεραξίας της Επωνυμίας, Αντιλαμβανόμενης Αξίας και Ικανοποίησης των Πελατών των Κέντρων Θαλασσοθεραπείας, Ευεξίας και Άσκησης Ξενοδοχείων

Σχέσεις μεταξύ Υπεραξίας της Επωνυμίας, Αντιλαμβανόμενης Αξίας και Ικανοποίησης των Πελατών των Κέντρων Θαλασσοθεραπείας, Ευεξίας και Άσκησης Ξενοδοχείων

Περιοδικό Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής
Τόμος 16, Τεύχος 1
2019
Σελίδες: 
26-45
issn: 
1791-6933
Σχέσεις μεταξύ Υπεραξίας της Επωνυμίας, Αντιλαμβανόμενης Αξίας και Ικανοποίησης των Πελατών των Κέντρων Θαλασσοθεραπείας, Ευεξίας και Άσκησης Ξενοδοχείων
Αλεξάνδρα Φουντούκη, Ιωάννης Λιανόπουλος, Νίκος Θεοδωράκης, Κωνσταντίνος Αλεξανδρής , Αθανάσιος Κουστέλιος

*Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Φ.Α.Α. Σερρών
**Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τ.Ε.Φ.Α.Α
***Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων

2019
Περίληψη: 

Ο ισχυρός ανταγωνισμός στην αθλητική τουριστική βιομηχανία έχει οδηγήσει τα στελέχη να αναζητήσουν νέους τρόπους για να διαφοροποιήσουν την εικόνα της επωνυμίας τους και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για το λόγο αυτό, η μελέτη των σχέσεων μεταξύ της υπεραξίας , της αντιλαμβανόμενης αξίας της ικανοποίησης και μπορεί να οδηγήσει τα στελέχη των ξενοδοχείων να δημιουργήσουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ της υπεραξίας της επωνυμίας, της αντιλαμβανομένης  αξίας και της ικανοποίησης των πελατών των κέντρων θαλασσοθεραπείας, ευεξίας και άσκησης ξενοδοχείων. Το δείγμα της έρευνας περιλάμβανε 544 (N = 544) συμμετέχοντες που επισκέφθηκαν πρόσφατα ένα ξενοδοχείο που διέθετε κέντρο θαλασσοθεραπείας, ευεξίας και άσκησης και έκαναν χρήση αυτών των δραστηριοτήτων. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης του δομικού μοντέλου εξισώσεων (SEM) έδειξαν ότι δύο διαστάσεις της υπεραξίας της επωνυμίας (αντιλαμβανόμενη ποιότητα και συνειρμοί της επωνυμίας) είχαν στατιστικά σημαντική επίδραση στην ικανοποίηση και μια διάσταση (αντιλαμβανόμενη ποιότητα) είχε στατιστικά σημαντική επίδραση στην αντιλαμβανόμενη αξία. Στατιστικά σημαντική επιρροή διαπιστώθηκε επίσης μεταξύ της ικανοποίησης και της αντιλαμβανόμενης αξίας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές.

Λέξεις Κλειδιά: 

Υπεραξίας της επωνυμίας, αθλητικός τουρισμός, κέντρα θαλασσοθεραπείας, ευεξίας και άσκησης, ικανοποίηση, αντιλαμβανόμενη αξία, ξενοδοχεία

Η Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Διοίκησης Αθλητισμού & Αναψυχής (Ελλ.Ε.Ε.Δ.Α.Α.) είναι ένα επιστημονικό σωματείο που σκοπό έχει τον προβληματισμό και την έρευνα πάνω σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης του αθλητισμού.

Menu

Newsletter

Newsletters

Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα νέα της ΕλλΕΕΔΑΑ και του χώρου της οργάνωσης και διοίκησης του αθλητισμού. Αφήστε μας το e-mail σας και εγγραφείτε στο newsletter μας.

CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Επικοινωνία

Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Διοίκησης Αθλητισμού και Αναψυχής - ΕλλΕΕΔΑΑ

Λεωφόρος Νίκης 57, Θεσσαλονίκη, 54622

info@elleda.gr

www.elleda.gr