Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να μελετηθούν οι στρατηγικές ανάπτυξης της μεταγνώσης κατά τη διδασκαλία του κλασικού χορού. Η μεταγνώση έχει χαρακτηρισθεί ως απαραίτητο στοιχείο στην εκπαίδευση, γιατί συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση των αντικειμένων, στη γρηγορότερη μάθηση και διατήρηση της, στην ανάπτυξη του ελέγχου και της υπευθυνότητας των μαθητών κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Στη διδασκαλία του κλασικού χορού οι μαθητοκεντρικές μέθοδοι διδασκαλίας αλλά και στρατηγικές όπως η εστίαση της προσοχής, η υποβολή αυτοερωτήσεων, η νοερή απεικόνιση, η καταγραφή αναστοχαστικών απαντήσεων στην κίνηση, ο πειραματισμός των κινήσεων, φαίνεται να οδηγούν στην ανάπτυξη των μεταγνωστικών δεξιοτήτων όπως η παρατήρηση, η αξιολόγηση και ο αναστοχασμός.
μεταγνώση, στρατηγικές, κλασικός χορός