Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει την αλληλεπίδραση του ιεραρχικού μοντέλου των κινήτρων και του ιεραρχικού μοντέλου των στόχων επιδίωξης και αποφυγής της επίτευξης στο χώρο της αναψυχής και των υπαίθριων δραστηριοτήτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 200 παιδιά (108 αγόρια, 92 κορίτσια) παιδικών κατασκηνώσεων από την περιοχή της Μακεδονίας. Τα αποτελέσματα των αναλύσεων παλινδρόμησης επιβεβαίωσαν σε μεγάλο βαθμό τις ερευνητικές υποθέσεις και συμφώνησαν με προηγούμενα ερευνητικά ευρήματα σχετικά με την επίδραση των κινήτρων στους στόχους επίτευξης. Το προσανατολισμένο στη μάθηση κλίμα κινήτρων είχε θετική συσχέτιση με τα εσωτερικά κίνητρα και αρνητική συσχέτιση με τα εξωτερικά κίνητρα και την έλλειψη κινήτρων με χαμηλό αυτό-προσδιορισμό. Το προσανατολισμένο στην αποφυγή της απόδοσης κλίμα κινήτρων είχε αρνητική συσχέτιση με τα εσωτερικά κίνητρα και θετική συσχέτιση με την έλλειψη κινήτρων. Το προσανατολισμένο στην απόδοση κλίμα κινήτρων είχε θετική συσχέτιση με τα εξωτερικά κίνητρα με χαμηλό αυτο-προσδιορισμό.
εσωτερικά κίνητρα, εξωτερικά κίνητρα, έλλειψη κινήτρων, στόχοι µάθησης , στόχοι α̟όδοσης, , στόχοι ε̟ίτευξης.