Τα περιβαλλοντικά ζητήματα τυγχάνουν μεγάλης σημασίας για τους καταναλωτές ανά τον κόσμο. Η υποβάθμιση του περιβάλλοντος δεν αφήνει αδιάφορους τους καταναλωτές, οι οποίοι επιζητούν πια σε μεγαλύτερο βαθμό «πράσινα προϊόντα» και φιλικές προς το περιβάλλον υπηρεσίες. Η τάση αυτή έχει οδηγήσει στην εμφάνιση ενός νέου τύπου καταναλωτή, του «πράσινου καταναλωτή». Σημαντικές προσπάθειες έχουν γίνει προκειμένου να βρεθούν τα χαρακτηριστικά του «πράσινου καταναλωτή», ωστόσο τα συμπεράσματα παραμένουν ακόμη διφορούμενα. Η ανάγκη για σωστή τμηματοποίηση της αγοράς είναι επιτακτική, ώστε οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ να στοχεύσουν με μεγαλύτερη επιτυχία το «πράσινο» τμήμα του πληθυσμού και να καθορίσουν αποτελεσματικότερα στρατηγικές τοποθέτησης και στόχευσης. Η παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση επιχείρησε να αποτυπώσει το προφίλ του «πράσινου καταναλωτή», τις μεταβλητές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν προκειμένου να επιτευχθεί μια επιτυχής τμηματοποίηση της αγοράς και παράλληλα να καταγράψει τις εφαρμογές του «πράσινου μάρκετινγκ» σε υπηρεσίες και προϊόντα της αγοράς του Αθλητισμού και της Αναψυχής.
Περιβάλλον, ̟ράσινη καταναλωτική συµ̟εριφορά, υ̟ηρεσίες αθλητισµού & αναψυχής