Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τα επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης Ελλήνων καθηγητών φυσικής αγωγής που απασχολούνται με μόνιμη σχέση εργασίας στη δημόσια εκπαίδευση και να διερευνήσει τυχόν διαφορές μεταξύ των διαστάσεων του συγκεκριμένου φαινόμενου μεταξύ της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 437 καθηγητές φυσικής αγωγής (ηλικίας 41.45 ± 5.29 έτη), από ένα ευρύ φάσμα γεωγραφικών περιοχών, εκ των οποίων 209 υπηρετούσαν στην πρωτοβάθμια και 233 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών αξιολογήθηκε με το ερωτηματολόγιο καταγραφής της Επαγγελματικής Ικανοποίησης (Employee Satisfaction Inventory; Koustelios, 1991; Koustelios & Bagiatis, 1997). Τα αποτελέσματα της έρευνας φανέρωσαν πως οι Έλληνες καθηγητές φυσικής αγωγής φαίνεται να είναι ικανοποιημένοι από την εργασία τους. Από τα αποτελέσματα της ανάλυσης διακριτότητας φαίνεται ότι η ικανοποίηση από τις “συνθήκες εργασίας”, τις “αποδοχές” καθώς και τη “φύση εργασίας” διαφοροποιείται ανάμεσα στις δυο εκπαιδευτικές βαθμίδες
Επαγγελματική Ικανοποίηση, Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση,
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; Καθηγητές Φυσικής Αγωγής.